تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 3632 maryam
1 41313 armen84
1 16292 aminmoin
1 16032 aminmoin
1 13691 aminmoin
0 16159 memol
0 15815 memol
از هزینه تماس های خود مطلع شوید! (ویژه مشترکین اعتباری ایرانسل)
  • بازدید : (712)
از هزینه تماس های خود مطلع شوید! (ویژه مشترکین اعتباری ایرانسل)

ایرانسل با راه اندازی سرویس "اطلاع از هزینه تماس" شما را قادر ساخته است  تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت شما و پس از هربار برقراری تماس از سوی شما ارسال می شود،  مطلع شوید و  رقم باقیمانده از اعتبارتان را نیز مشاهده کنید.
تا پیش از این شما برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود می بایست از دو روش ارسال کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده می کردید، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برای تان ارسال می کند!

نحوه فعالسازی و یا غیر فعالسازی سرویس "اطلاع از هزینه تماس":

*برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۳۹۴۰ بفرستید تا پس از آن، تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برای تان ارسال شود.

*همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از این سرویس، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به۳۹۴۱ سرویس "اطلاع از هزینه تماس"را غیر فعال کنید.
برای فعال سازی و غیر فعال سازی سرویس اطلاع از هزینه تماس خود، علاوه بر ارسال پیامک می توانید از طریق کدهای دستوری زیر اقدام نمایید:

فعال سازی:   #1*5*2*3*140*
غیر فعال سازی : #2*5*2*3*140*

توجه: استفاده از سرویس "اطلاع از هزینه تماس" رایگان است و بابت فعالسازی و یا غیر فعالسازی آن نیز هزینه ای از اعتبار شما کسر نمی شود.


برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Hana گفته: Hana می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/07/18 و 15:27 دقیقه ارسال شده.

    ممنون

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش